MI KIERSA TA ............

Bon Bini, Welcome......


Mi kier introduci e site aki na boso. E ta pertenese na mi persona 'Aries' .
E idea a surgi un par di añas atrás desde cu mi a keda “in charge” di mi famia. Mi kier a dedica mi tempo liber na algo cu mi ta gusta hasi. Mi kier a pone material cu mi ta interesa aden riba un site y asina mi a convirtie den mi hobby. Si por si acaso, bo a descubri mikiersa den bo caminda, sinti bo liber di explora mi mundo.
Si bo ta interesa pa pone informacion den bo expertisio of bo kier sugeri algo, manda mi un email na infomikiersa@gmail.com y lo mi pone ariba cu bo nomber abao of bo por keda anonimo.

Sunday, March 22, 2009

SCORPIO



PROGNOSTICO
Pa Scorpio
SCORPIO BO SIGNO SU ELEMENTO TA AWA

Bo mihor caracteristica ta amoroso, emotional, intuitivo,
imaginativo, cauteloso y simpatico
Un parti malo di bo ta cambia hopi lihe di pensamento, direpente bo por hanja beis, demasiado emociona, afera na algo y duro pa bo laga bai.
Bo palabra mas usa ta: mi ta sinti
E scenario pa e siman aki ta e nesecidad of demanda di un amigo of miembro di famia.
Segur cu bo ta un persona generoso,pero esaki ta bayendo fei man. Un palabra falso por crea confusion y desorden. Bo abilidad di comunicacion y intuitivo ta hopi fuerte.
Un partner di bo por juda bo, bo lo tin claridad mental exceptional e luna aki. Bo tin e abilidad pa calma asta e bestia mas salvahe, bo yuinan of amigo. Muchanan lo stima bo e luna aki y nan lo ta hanja dushi pa ta rond di bo. Dies ta bo mes, corda cu un rato bo ta bon y den un rato bo a cambia. Bo ta gusta combersa , pero porfavor cumunica cuatelosamente, cada letra lo wordo investiga. Den e caso ei ja bo sa mihor bo papia menos cu di mas. Prepara bo contestanan delanta. Scucha bo voz interior , negocia y compromete. Bo ta bon hende, circumstancia di bida ta pone bo cambia loke, mi por conseha bo ta sea alerta pero keda cu bo ternura y bondad.
CONSEHO: Conta te dies of mas si bo mester pero keda positivo
y lo bo hanja algo bunita bek.
NUMBER DI LOTO; 6-18-25-27-30




Share/Bookmark

1 comment:

  1. Madam Mistique esaki ta pa luna di maart?

    ReplyDelete