MI KIERSA TA ............

Bon Bini, Welcome......


Mi kier introduci e site aki na boso. E ta pertenese na mi persona 'Aries' .
E idea a surgi un par di añas atrás desde cu mi a keda “in charge” di mi famia. Mi kier a dedica mi tempo liber na algo cu mi ta gusta hasi. Mi kier a pone material cu mi ta interesa aden riba un site y asina mi a convirtie den mi hobby. Si por si acaso, bo a descubri mikiersa den bo caminda, sinti bo liber di explora mi mundo.
Si bo ta interesa pa pone informacion den bo expertisio of bo kier sugeri algo, manda mi un email na infomikiersa@gmail.com y lo mi pone ariba cu bo nomber abao of bo por keda anonimo.

Saturday, March 21, 2009

PINEAPPLE CREAM GATEAU


Pa e PANLEFI:
6 webo, separa dor y blanco.
2/3 cup di sucu granula (150g)
1 cup di harinja blanco (100g)
1 telep di baking powder
1/2 cup cocoa powder sin suco
1/2 cup di almendra mula (50g)
4 cuchara di manteca (50g)

E rejeno y e adorno ariba :
1/4 cup maizena (25g)
2/3 cup plus 1 cuchara di suco granula (160g)
2 cups plus 2 cuchara lechi (500ml)
1 cup plus 2 cuchara manteca (250g)
1 cuchara di rum
7 slice di pineapple
3/4 cup almond getoast y geslice (pone nan de un planchi pa horna cooki y toast nan 10- 15 min. na 300° F)
7 cherries corta den mitar

Hunta un orma typo cu e bom ta los (springform) 10 inch 0f 25 cm orma di bolo cu pamspray of manteca y sende forno na 375° F (190° C)

Procedimiento pa traha e bolo: pone e 6 dornan di webo y 1/3 cup di e suco den un komtchi grandi.
Batié den mixer te ora e bira diki y cremoso, 5 pa 10 min.
Bati e blanco di webonan te e punto stijf.
Gradualmente bai agregando e restante di suco cual ta 1/3 cup den e blanco di webo.
Sefta e harinja e baking powder y e ½ cup di cacao.
Mix e almendra mula den e harinja
Awor bai bruhando poco poco e mezcla di blanco di webo den e mezcla di dor di webo.
Poco poco bruha e mezcla di harinja aden.
Smelt e 4 cuchara di manteca; lage fria levemente.
Drei e manteca den e mezcla di bolo. Bashe den e orma.
Y lage horna pa 35 – 45 minut. Of te ora bo prik e memei cu un satestok y e sali seco.
Lage fria den e orma un rato, y después boltie ariba un rack di hero lage fria ful.
Procedimento pa e rejeno y e adorno : bruha den un komtchi mediano un poko lechi den e maizena cu suco.
Kenta e resto di lechi den un paila. Drei e lechi cajente den e mezcla di maizena. Pone bek na candela y lage herbe, drei e constantemente pa e no kima. Lage herbe te ora e bira diki. Pone bek den e komtchi y keda drei e.
te ora e fria. Bati e manteca cu e rom den un komtchi mediano te ora e hanja un color cla y cremoso.
Bai agregando e mezcla di manteca den e crema di maizena cu a fria batiendo bon después di cada bes cu bo ta bai bashando.
Corta e bolo cu a fria den 3 slice horizontal. Corta e slicenan di pineapple den bloki y reserva 14 pida pa adorno.
Hunta e bom di e bolo cu poko crema di manteca. Drecha e blokinan di pineapple ariba e crema y pone poco crema ariba nan. Pone e di 2 slice di bolo ariba y hunte tambe cu e crema, y pone e di 3 slice . Hunta e rand y e top di e bolo cu un capa fini di e crema. Pone e resto di crema den un spuitzak. Cubri e bolo cu e almendra getoast. Y spuit 14 rosettes di crema rond di e bolo. Pone un pida y mitar cherry riba cada rosette.


Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment