MI KIERSA TA ............

Bon Bini, Welcome......


Mi kier introduci e site aki na boso. E ta pertenese na mi persona 'Aries' .
E idea a surgi un par di añas atrás desde cu mi a keda “in charge” di mi famia. Mi kier a dedica mi tempo liber na algo cu mi ta gusta hasi. Mi kier a pone material cu mi ta interesa aden riba un site y asina mi a convirtie den mi hobby. Si por si acaso, bo a descubri mikiersa den bo caminda, sinti bo liber di explora mi mundo.
Si bo ta interesa pa pone informacion den bo expertisio of bo kier sugeri algo, manda mi un email na infomikiersa@gmail.com y lo mi pone ariba cu bo nomber abao of bo por keda anonimo.

Sunday, March 22, 2009

ARIES




Prognostico
PA ARIES

ARIES BO SIGNO SU ELEMENTO TA CANDELA
Bo mihor cararacteristica ta corahe, bo ta un born leader
Y un persona cu ta gusta retos.
Un parti malo di bo ta cu bo no ta gusta caba cu loke bo a cuminsa.
E scenario di e siman aki ta ensera un get together di
amigonan y amistadesnan serca dibo.
Bo lo bai ricibi invitacion pa bai un fiesta cu bo guy of bo casa.
Manda tarheta y duna regaldo. bo por intensifica bo amistad
Y hasi conosi cu amistadesnan nobo.Bo sa kiko bo tin,
pero últimamente bo ta sinti bo hopi so. Kibra e rutina biew.
Y cu un poco di esfuerzo di bo parti,lo bo vence cualquier obstáculo.
Ora bo ta deal cu individuo ,grupo, of asocacionan tene pasenshi,
y no pusha cu bo ideanan.
CONSEHO: Bo lo sinti hopi mihor si bo por perde poco peso.
Number di lotto 6-13-19-25-33

Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment