MI KIERSA TA ............

Bon Bini, Welcome......


Mi kier introduci e site aki na boso. E ta pertenese na mi persona 'Aries' .
E idea a surgi un par di añas atrás desde cu mi a keda “in charge” di mi famia. Mi kier a dedica mi tempo liber na algo cu mi ta gusta hasi. Mi kier a pone material cu mi ta interesa aden riba un site y asina mi a convirtie den mi hobby. Si por si acaso, bo a descubri mikiersa den bo caminda, sinti bo liber di explora mi mundo.
Si bo ta interesa pa pone informacion den bo expertisio of bo kier sugeri algo, manda mi un email na infomikiersa@gmail.com y lo mi pone ariba cu bo nomber abao of bo por keda anonimo.

Saturday, March 21, 2009

Cole Slaw


Esaki bo por traha mainta of 1½ ora prome cu sirbie.

Den un komtji grandi bo ta mix pa e dressing:
1 cup di mayonaise
2 cuchara di lechi (of mas segun gusto)
2 cuchara di binager di salada
1½ telep di sucu
½ telep di salo
⅛ telep di black pepper
1 kool mas of menos 8 cups corta na repi fini
1 wortel grandi raspa fini fini
mesclanan den e dressing
esaki ta e receta basico pa coleslaw, bo por varie cu bo propio ingrediente nan, creando asino bo receta.
pone den frigidaire p'e trek.

Bo por pone ariba hamburger tambe
of ariba frekedel den pan.
Hmmmmmm...... dushi y fasil

Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment