MI KIERSA TA ............

Bon Bini, Welcome......


Mi kier introduci e site aki na boso. E ta pertenese na mi persona 'Aries' .
E idea a surgi un par di añas atrás desde cu mi a keda “in charge” di mi famia. Mi kier a dedica mi tempo liber na algo cu mi ta gusta hasi. Mi kier a pone material cu mi ta interesa aden riba un site y asina mi a convirtie den mi hobby. Si por si acaso, bo a descubri mikiersa den bo caminda, sinti bo liber di explora mi mundo.
Si bo ta interesa pa pone informacion den bo expertisio of bo kier sugeri algo, manda mi un email na infomikiersa@gmail.com y lo mi pone ariba cu bo nomber abao of bo por keda anonimo.

Thursday, March 26, 2009

REMEDI NATURAL / CASERO


Remedi Natural / Casero

Remedi Natural ta ensera: Informacion tocante mata of jerba, alimento, fruta, vitamina, suplimento etc… cu por juda den caso di un malestar, malesa, uitslag, caida di cabei, cualkier otro problema cu bo salud interno of externo o un simpel incidente cu por pasa tur dia. P.e. un quemadura na stoof un corta na curpa un obheto stranjo den horea of wowo y asina nos por sigi menciona tur locual cu nos ta expone nos mes na dje tur dia.

Desde epoca antigua e ser humano y tambe animal a hasi uso di e remedi di tera pa trata nan malestar.

Prome cu bo trata bo mes cu remedi tera ta bon pa bo consulta cu bo dokter si bo ta sospecha cu ta algo mas serio bo por tin y cu mester di atencion cu otro tipo di medicina
Nota:
E intension no ta pa bo reemplaza bo remedi cu bo a hanja di un professional di medicina pa uso di e remedinan casero. Semper busca opinion di bo dokter of otro instancia di salud qualifica prome cu bo cuminsa cu un tratamento nobo, of si encaso bo tin pregunta tocante un condicion di salud. Jama (of bai) bo dokter di cas imediatamente si bo ta pensa cu bo tin un emergencia di salud.

Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment