MI KIERSA TA ............

Bon Bini, Welcome......


Mi kier introduci e site aki na boso. E ta pertenese na mi persona 'Aries' .
E idea a surgi un par di añas atrás desde cu mi a keda “in charge” di mi famia. Mi kier a dedica mi tempo liber na algo cu mi ta gusta hasi. Mi kier a pone material cu mi ta interesa aden riba un site y asina mi a convirtie den mi hobby. Si por si acaso, bo a descubri mikiersa den bo caminda, sinti bo liber di explora mi mundo.
Si bo ta interesa pa pone informacion den bo expertisio of bo kier sugeri algo, manda mi un email na infomikiersa@gmail.com y lo mi pone ariba cu bo nomber abao of bo por keda anonimo.

Saturday, March 21, 2009

AROS CU LECHI



3 cups (6 persona)- tempo 10 minut
Esaki ta baha bon despues di un cuminda pika

Ingrediente nan:
½ cup di rasenchi geel.
¼ cup di rom
3 cups di lechi
½ cup aros (long-grain) sin cushina.
1 palito di cané di 3 inch
¼ cup di sucu granula
1 theelepel vanilla
cane na puiro


Preparacion:

1. Den un komtchi chiquito pone hunto e rasenchi y rom y pone un banda.
2. Den un paila mediano di hero pone e lechi, aros y e palito di cané.
Pone nan herbe. reduci e candela y lage cushi cu tapa, pa mas o menos 20 minut of
te ora e aros bira moli. Saka e palito di cané
3. Cola e rasenchi for di e rom. Drei e rasenchi, sucu, y vanilla den e mezcla di aros.
Strooi e cane na puiro. bo por sirbie lauw of friew.


Bon apetit

Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment