MI KIERSA TA ............

Bon Bini, Welcome......


Mi kier introduci e site aki na boso. E ta pertenese na mi persona 'Aries' .
E idea a surgi un par di añas atrás desde cu mi a keda “in charge” di mi famia. Mi kier a dedica mi tempo liber na algo cu mi ta gusta hasi. Mi kier a pone material cu mi ta interesa aden riba un site y asina mi a convirtie den mi hobby. Si por si acaso, bo a descubri mikiersa den bo caminda, sinti bo liber di explora mi mundo.
Si bo ta interesa pa pone informacion den bo expertisio of bo kier sugeri algo, manda mi un email na infomikiersa@gmail.com y lo mi pone ariba cu bo nomber abao of bo por keda anonimo.

Sunday, March 29, 2009

AZETA DI OLEIFI









AZETA DI OLEIFI
Ta juda saca bichi for di tripa.
Un vez pa dia un cuchara grandi durante di ocho dia, despues tene un pauze di dos luna.
Ta wordo usa pa kita cholesterol deposita den ader. Pa un laxante suave bebe na yuna un glas di awa lauw cu un theelepel di azeta di oleifi cu 1/2 lamoenchi chikito primi aden. E ta sirbi pa desolve kalki den organo tambe.Ta bon pa saca piedra for di riñon y higra tambe, e ta limpia higra y galblas. Usando e externamente e ta duna e cuero elasticidad. Ta bon pa kita dolor di reumatismo y e ta fortalece e cuero di cabes evitando caida di cabei. Massage e cuero di cabes pa 10 dia cu e azeta.
E foyo di oleifi ta baha presion e ta un diuretico natural y e ta regula colesterol y suco halto. Azeta di oleifi tin hopi uzo pe.E tin vitamina A, B, C, E y e ta contene mineral p.e calcium, hero, sodium, acido.
Mikiersa.com no ta para responsible pa mal maneho di producto mensiona aki den.
Corda cu tur hende prome cu cuminsa cu un diet of tratamiento, tin cu check prome cu su dokter kico e tin, y si e producto menciona ta bon pe uza.

Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment