MI KIERSA TA ............

Bon Bini, Welcome......


Mi kier introduci e site aki na boso. E ta pertenese na mi persona 'Aries' .
E idea a surgi un par di añas atrás desde cu mi a keda “in charge” di mi famia. Mi kier a dedica mi tempo liber na algo cu mi ta gusta hasi. Mi kier a pone material cu mi ta interesa aden riba un site y asina mi a convirtie den mi hobby. Si por si acaso, bo a descubri mikiersa den bo caminda, sinti bo liber di explora mi mundo.
Si bo ta interesa pa pone informacion den bo expertisio of bo kier sugeri algo, manda mi un email na infomikiersa@gmail.com y lo mi pone ariba cu bo nomber abao of bo por keda anonimo.

Saturday, March 21, 2009

BUFFALO WINGS




Ingrediente nan:
Sende fornu na 400° F.
24 Chicken wings

1/2 cup Manteca (margarina) Moli

4 Cuchara di Tabasco

1/4 telep di Cayenne pepper

4 Cuchara di Soy sauce

1 cup di Sucu Bruin

6 Pida Konoflok corta chikito


Preparacion:
Pone e hala nan den un baki di horna. Den un mixing bowl, combina e manteca, tabasco, cayenne pepper, soy sauce, sucu bruin y konoflok. Mescla esaki nan bon.

Basha e saus riba e hala nan mesclando nan bon.

Horna nan pa 40-45 minut of te ora nan ta bon bruin. Basha e saus riba nan cu frekuencia.
Djis prome nan wordu sirbi, basha e resto di sause riba nan, broil nan pa 1 minut te ora nan bira bros.

Sirbie cu celder y carrots corta na sticks hunto cu un tiki Blue cheese dressing.

Mmmmmm.. sabroso.
Facil y dushi.

Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment