MI KIERSA TA ............

Bon Bini, Welcome......


Mi kier introduci e site aki na boso. E ta pertenese na mi persona 'Aries' .
E idea a surgi un par di añas atrás desde cu mi a keda “in charge” di mi famia. Mi kier a dedica mi tempo liber na algo cu mi ta gusta hasi. Mi kier a pone material cu mi ta interesa aden riba un site y asina mi a convirtie den mi hobby. Si por si acaso, bo a descubri mikiersa den bo caminda, sinti bo liber di explora mi mundo.
Si bo ta interesa pa pone informacion den bo expertisio of bo kier sugeri algo, manda mi un email na infomikiersa@gmail.com y lo mi pone ariba cu bo nomber abao of bo por keda anonimo.

Saturday, March 21, 2009

Quesadillas

Esaki ta mescos y mesun dushi cu esun di E FAMOSO APPLEBEE"S RESTUARANT
Un di e "appetizers" mas popular di e restaurant. Ami ta trahe riba un casuela cu mi tata a traha pami di tempo di LAGO, e ta campion, danki papa....


Ingrediente nan:
2x 10-inch tortilla di harinja
2 cuchara di manteca suave
1/3 cup keshi Monterey Jack
1/3 cup keshi Cheddar mula
½ tomati corta chikito
2 telep di sibojo corta na bloki
promente jalapeño geslice
bacon hasa
cilantro fresco corta chikito
salo


Preparacion:

Pone un planchi of griddle, na candela mediano. Hunta un tortilla cu manteca of hasie menos vet cu pamspray y pone riba e planchi e babda hunta cu manteca aboa y pone e keshi nan, no pone mucho na e rand. Spreid e sibojo y e jalapeño ariba e keshi. Kibra e bacon hasa ariba, pone e cilantro y un tiki salo ariba.
Pone e otro tortilla cu e banda hunta cu manteca ariba. Laga esun di aboa kenta un rato mas 40 sec. of mas y bire pa e otro banda lage tambe 40 pa 90 seconde.
Ora e ta cla pase riba un tabla of tayo y corte mane un pizza cu un pizza cutter of cuchuw.
Sirbie cajente cu sour cream, guacamole of un salsa



Bon apetit

Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment