MI KIERSA TA ............

Bon Bini, Welcome......


Mi kier introduci e site aki na boso. E ta pertenese na mi persona 'Aries' .
E idea a surgi un par di añas atrás desde cu mi a keda “in charge” di mi famia. Mi kier a dedica mi tempo liber na algo cu mi ta gusta hasi. Mi kier a pone material cu mi ta interesa aden riba un site y asina mi a convirtie den mi hobby. Si por si acaso, bo a descubri mikiersa den bo caminda, sinti bo liber di explora mi mundo.
Si bo ta interesa pa pone informacion den bo expertisio of bo kier sugeri algo, manda mi un email na infomikiersa@gmail.com y lo mi pone ariba cu bo nomber abao of bo por keda anonimo.

Sunday, May 10, 2009

MUFFINS DI APPELSINA


ALGO FASIL Y DIFERENTE PA COME MAINTA OF COMO CUPCAKES

CALENTA E FORNO NA 400 GRADO .
HUNTA 12 MUFFIN-PAN DI 2 1/2 INCH CU VET OF CU PAMSPRAY

INGREDIENTEN                       
2 kopi di harinja blanco sefta
1 kopi suco
3 telepel baking pwd
1/2 telepel salo
1/4 kopi lechi
2 webo, batie un poco
1/4 kopi azeta vegetal
1 telepel casca di apelsina rapa
1/4 kopi di juice di apelsina
Sefta hunto e harinja,suco baking pwd y salo den un komchi grandi.
Mezcla e lechi, webo, azeta, e casca raspa y e juice di apelsina den un envase. Pone tur di biaha den e mezcla di harinja drei suavemente cu un forki te ora e bira humedo. (E masa lo ta klompi) Cu cuchara bashe den e cups nan prepara jene 3/4 . Horne den forno cajente pa 20 min. of te ora bo wak cu e la bira color licht bruin of color goudachtig.
Sake for di forno y sirbie lauw .
Bon Apetit.




Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment