MI KIERSA TA ............

Bon Bini, Welcome......


Mi kier introduci e site aki na boso. E ta pertenese na mi persona 'Aries' .
E idea a surgi un par di añas atrás desde cu mi a keda “in charge” di mi famia. Mi kier a dedica mi tempo liber na algo cu mi ta gusta hasi. Mi kier a pone material cu mi ta interesa aden riba un site y asina mi a convirtie den mi hobby. Si por si acaso, bo a descubri mikiersa den bo caminda, sinti bo liber di explora mi mundo.
Si bo ta interesa pa pone informacion den bo expertisio of bo kier sugeri algo, manda mi un email na infomikiersa@gmail.com y lo mi pone ariba cu bo nomber abao of bo por keda anonimo.

Tuesday, August 11, 2009



KOEKIE CU TA SMELT DEN BO BOCA.

Esaki ta un koeki fasil di traha .

3/4 cup di manteca dushi sin salo
1/2 cup di sucu di blancha bolo sifta ( confection)
1 telep di extracto di vanilla
1 1/4 cups di harinja blanco
1/2 cup di maizena of 1/2 cup di custard.
8 oz di candied cherries den mitar corta.

1. Pre- calenta e forno na 350 grado.
Prepara un baki di koeki cu vet of cu parchment paper.
2. Bati e manteca, sucu y vanilla te ora e ta cremoso.
Sefta hunto e harinja y e maizena; drei esaki den e mezcla di manteca.
3. Pone e mezcla aki den un aparato di pres koeki of den un spuitzak cu un
punta di 1/4-1/2 inch (fluted).
Spuit e mezcla den 1/2 inch diameter rosettes ariba e baki prepara, 2 inch
lew for di otro.
4. Pone ariba cada un e pida cherry corta.
Horne pa 10-12 min of te ora e koeki ta leve color oro y bros.
Y pone nan fria riba un wire rack.
Por nootjes den luga di e cherry tambe.
Of por pone nan mane sandwich cu un jam memei.
Por hasi diferente manera cu e koeki nan aki,
strooi sucu ariba of drizzle choculati ariba.

Idea: Traha nan y dorna den diferente manera pa fiesta di mucha.
Of pone 5 of 6 den un sakito pa bende.

Tene cuenta cu ora bo usa custard na luga di maizena e ta hasi e mansa mas suave dus ora e bai forno e ta baha, pa evita esei bo por pone den frig. un rato pa e bira poko duro y despues spuit e y pone den forno. Traha lihe cune.



Share/Bookmark

No comments:

Post a Comment